Masz pytanie? Zadzwoń +48 502 065 862

Marketing polski i zagraniczny

Stworzymy kompleksową strategię marketingową dla Państwa firmy, której głównymi elementami są:

 

  • Strategia firmy - na podstawie analizy strategicznej i przyjętej strategii rozwoju firmy określamy,  jakie produkty lub usługi i na jakich rynkach firma chce rozwijać, jakie chce utrzymać i z jakich chce się wycofywać.
  • Segmentacja Klientów - Badamy i analizujemy grupę docelową Państwa klientów, mając na uwadze wiek, poziom wykształcenia, poziom dochodów, miejsce zamieszkania, sposób spędzania wolnego czasu, itp., a w przypadku segmentu B2B indykatory wynikające z liczby pracowników, wielkości przychodów, formy własności, formy prawnej, itp.
  • Atrakcyjność segmentów oznacza określenie na podstawie przyjętych wcześniej kryteriów, które grupy firma chce aktywnie pozyskiwać i utrzymywać, a z jakich świadomie rezygnuje. Przyjęcie tego ostatniego założenia pozwala na optymalizację budżetu marketingowego i właściwą alokację środków.
  • Określenie potrzeb docelowych grup Klientów dla każdego z wybranych segmentów oraz określenie poziomu istotności potrzeb dzięki czemu możliwe będzie lepsze dopasowanie właściwości samego produktu lub usługi, poziomu cen, kanałów dystrybucji, kanałów komunikacji z Klientem oraz pozycjonowanie marki w stosunku do oferty konkurentów.
  • Przygotowanie strategii marketingowej zawierającej opis docelowej grupy Klientów, w które firma chce inwestować, jej potrzeby, sposób w jaki produkty lub usługi firmy będą te potrzeby zaspokajać i czym mają się wyróżniać w stosunku do oferty konkurencji.